Nee dank u

E-fulfilment

Logistiek uitbesteden

Uw webwinkel is optimaal ingericht, uw online marketing en sales strategie tot in de puntjes uitgewerkt, uw klant hoeft maar te klikken. En dan? Hoe is het uitleveren van uw online bestellingen ingericht? In hoeverre durft u beloftes te doen als het gaat om leverbetrouwbaarheid? Welke service kunt u uw klant bieden, elke dag opnieuw? Overweeg het eens om alle werkzaamheden na de bestelling uit te besteden en zo mee te liften op de expertise van de logistiek specialist.

Order Fulfillment Process

B2B & B2C

Niet alleen uw producten, ook uw klanten zijn uniek. Dat vraagt om een geheel eigen benadering en daarin bent u de expert. U weet precies wat u te doen staat om ook op serviceniveau aan de verwachtingen te kunnen voldoen. Maar hoe realiseert u dat niveau? Dat is een hele aparte tak van sport die continue aandacht en training behoeft. Alle uitdagingen die daarbij horen, nemen wij graag op ons, wie of waar uw klant ook is.

Alle logistieke handelingen

Goederenontvangst, opslag, picklocaties inrichten, orderpicking, kwaliteitscontrole, verpakken en distribueren, alle handelingen achter uw webshop kunnen wij van u overnemen, zelfs die persoonlijke noot op een begeleidend kaartje. Voor middernacht besteld, morgen in huis? Met ons maakt u het praktisch haalbaar, u waarborgt uw hoge serviceniveau aan uw klant én u houdt u uw handen vrij om uw overige bedrijfsdoelen te bereiken.

Inzicht op elk moment

Vanzelfsprekend loopt de administratie als een schaduw mee met alle logistieke handelingen: pakbonnen, voorraadgegevens, (credit)facturen, rapportages, u heeft op elk moment van de dag inzicht in de stand van zaken, of het nu gaat om een totaaloverzicht of om een specifieke levering. Dankzij onze koppelingen met uw systemen blijven de processen administratief één geheel.

Customerservice

Customerservice is een belangrijk onderdeel van uw dienstverlening. Communicatie speelt daarin een grote rol. Terugkoppeling door middel van ‘track & trace’ is een voorbeeld hiervan, maar ook terugkoppeling en afhandeling van retouren zijn diensten die u aan ons kan overlaten. Wij richten het zo voor u in dat uw klant naar tevredenheid wordt geholpen en u er geen omkijken naar heeft.

Elk serviceniveau mogelijk

Welk serviceniveau wij uw klanten bieden, dat is aan u. U kiest dan ook de mate waarin u onze logistieke diensten wilt inzetten. We willen maar zeggen: alles is mogelijk, alles is bespreekbaar en een standaard dienstverlening kennen wij niet. Wij beginnen gewoonlijk met een kennismaking. Dan vernemen we graag wat uw logistieke doelen en uitdagingen zijn. Van daaruit praten we verder en bespreken we wat we voor elkaar kunnen betekenen.


Kom gewoon eens kijken hoe wij dat doen. U bent van harte welkom: neem contact op of bel ons: 038 850 1500

Customer Service

Kies voor TGN|Fritom voor uw

value added logistics

Mart Deelman

Mart Deelman
Operations Manager